Összeállítottunk a leggyakrabban elhangzott kérdésekből egy válogatást, mely reméljük neked segítséget fog nyújtani.
Ha az alábbi válogatásban mégsem találod meg a számodra fontos választ, akkor tedd fel nekünk továbbra is bátran elérhetőségeinken!
Gyakori Kérdések
Honnan tudjuk, hogy megrendelésünket fogadták?
A honlapon történő megrendelés leadását követően a rendszer egy automatikus visszaigazolást küld a megrendelésről. Amennyiben ezt az e-mailt megkapják, úgy a megrendelésük él. Kérjük, hogy ellenőrizzék a levélszemét fiókot is, mert előfordul, hogy oda teszi be a visszaigazolást a levelezőprogram.
Mikor jeleznek vissza a megrendelésünkkel kapcsolatosan?
A megrendelőket telefonon értesítjük, amint a megrendelt termékek beérkeznek a raktárunkba, amikor is egyeztetünk már a szállításról is.
Mikor szállítjuk ki a megrendelt termékeket?
Az egyes termék adatlapokon megjelölt szállítási határidővel vállaljuk a termékek kiszállítását.
Hogyan szállítjuk ki a megrendelt termékeket?
A szállítás során munkatársunk a házon, lakáson belülre viszi a megrendelt terméket bármilyen ellenérték vagy felár nélkül! Természetesen kollégánk megköszöni, ha a nagyobb csomagoknál biztosítanak neki segítséget, de ez egyáltalán nem feltétele a szállításnak!
Honnan tudják meg, hogy mikor szállítjuk a megrendelt termékeket?
A szállításokat előre egyeztetjük telefonon a szállítás pontos dátumának és az időpont megközelítőleges megjelölésével (pl. szerdán 9-10 óra között).
Amennyiben az előreutalásos fizetési módot választják, mikor és hová kell utalni?
Az utalási adatokat a megrendelés beérkezését követően munkaidőben feldolgozzuk, kiállítjuk az utalásos számlát és külön e-mailben értesítjük a megrendelőt, arról, hogy hová kell a megrendelés összegét elutalni és mit kell a közlemény rovatban feltüntetni.
Utánvételes fizetésnél fizethetek-e kártyával?
Utánvételes fizetésnél kártyával történő fizetésre sajnos egyelőre nincsen lehetőség, csak készpénzben rendezhetik a számlát (kérjük, hogy pontos összeget készítsenek elő, mert a kollégánk nem minden esetben tud visszaadni).
Az emeletes ágyak használhatóak különálló ágyakként?
Bizonyos ágyakat ketté lehet szedni és külön ágyként használni. Minden esetében ellenőrizni lehet a termék adatlapon.
Mekkora az ágyak teherbírása?
A faágyak és az MDF-ből készült ágyak teherbírása változó. Gyártónként és anyagonként eltérő lehet, terméklapon minden esetben feltüntetjük az adott termék teherbírását. Fa 80 - 110 - 120 kg, laminált 60 - 90 kg.
Mit jelent az ágyak teherbírása?
Az ágyak teherbírása mindennapos használat melletti teherbírást jelöl, az ágyak alkalmanként (pl. altatásnál) ennél nagyobb súlyt is elbírnak.
Hogyan növelhetem az ágy teherbírását?
Vastagabb és keményebb matraccal növelhető az ágy teherbírása is.
Levehetőek-e a leesésgátlók?
Többnyire levehetők, de a terméklapon ellenőrizni kell. Gyerekágyak kivételével valamennyi ágynál levehető és bármelyik oldalra felszerelhető.
Lehet-e hosszabb leesésgátlóval kérni az ágyat?
Az ágyak sorozatgyártottak, így sajnos nem kérhető hoszabb leesésgátlóval. Van lehetőség azonban néhány modellnél, ahol a méret engedi a másik oldalra is leesésgátlót felszerelni.
Van-e lehetőség egyedi méretű ágy rendelésére?
Az ágyak sorozatgyártottak, így csak a honlapunkon feltüntetett méretekben és formákban kaphatóak. Egyedi kéréseket sajnos nem tudunk teljesíteni.
Amennyiben kérdésünk, problémánk van, hogyan jelezzük?
Amennyiben bármilyen kérdésük vagy problémájuk van telefonos ügyfélszolgálatunk hétköznapokon 9-17 óráig elérhető a 06703368877-es telefonszámon. Amennyiben nem ebben az időben lenne kérdésük, úgy kérjük, hogy írásban az alomszuszek.hu@gmail.com e-mail címen jelezzék!