Garanciális feltételek
1. A webshopunkban található gyerekágyakra, bútorokra és matracokra 14 napos visszavásárlási garanciát biztosítunk
2. A webshopunkban található gyerekágyakra, bútorokra és matracokra 1 év minőség garanciát biztosítunk
Ha garanciális kérdése van, bátran tegye fel elérhetőségeinken:
E-mail: info[a]alomszuszek.hu
Ügyfélszolgálat telefonszáma: +3670-336-8877 (Hétköznap 9-17 óráig hívható)
TERMÉKGARANCIA
A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztasson bennünket. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (kicserélés esetén a visszaküldés költsége)a Frank Beds Kft.-t terhelik.
GARANCIA ÁLTALÁNOS TÁJÉKOZTATÓ
- Az átvételt követően a kartoncsomagolás kibontásakor kérjük az elemek alapos átvizsgálását, az esetlegesen sérült elemek haladéktalan bejelentését (fényképfelvétellel igazolva) a forgalmazó felé, hogy a garanciális csere még az összeszerelés előtt végrehajtható legyen!
- Az ágyat rendeltetésének megfelelően kell használni.
- Az ágy gyermekek számára készült alvás céljából.
- Az ágyat tilos kitenni hőingadozásnak, kültéren használni, tárolni.
- A szerelőkészlet és a szerelési útmutató az ágy tartozéka.
- Az ágyat a szerelési útmutatóban foglaltaknak megfelelően, az ábrák alapján értelemszerűen kell összeszerelni.
GARANCIA:
- Termékre a vásárlástól számított 12 havi időtartamra biztosítunk garanciát a vásárlást igazoló számla ellenében.
- A garancia nem terjed ki:
- a termék helytelen használatából és nem megfelelő összerakásából adódóan keletkezett károkra,
- a termék rendeltetésszerű használata során előforduló természetes kopására, elhasználódására,
- a termék használata során keletkezett sérülésekre,
- a fa természetes elszíneződésére. - Társaságunk fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el a panaszt, ha úgy találja, hogy:
- a termék nincs megfelelően összeszerelve,
- a terméken az összeszerelési útmutatóban nem szereplő bármilyen változtatást végeztek el,
- a terméket nem megfelelő módon használták és emiatt károsodást szenvedett. - A garanciális elemcserékre, pótlásokra a forgalmazó 15 munkanapon belül vállal kötelezettséget, attól az időponttól kezdve, hogy a csere vagy a pótlás iránti igényt a Fogyasztó írásban bejelenti a forgalmazó felé. Rendkívüli esetekben (a cseréhez pótláshoz szükséges anyagok hiánya, gazdasági probléma, stb.) a csereidőszak meghosszabbítható 30 munkanapra.
A hibás áru visszaszállításának költségét a Forgalmazó vállalja. - A garanciális panaszokat írásban vagy e-mailben kell eljuttatni a Forgalmazóhoz a hiba leírásával ésfényképmelléklettel!
- A termék esetleges cseréjéréről vagy a hiba kijavíthatóságáról a gyártó vagy a Forgalmazó dönt.
- Fogyasztó köteles az árut átvételkor megvizsgálni. Amennyiben a kartoncsomagoláson sérülést észlel, úgy azt az átvételkor köteles a futárnak jelezni és azt írásban rögzíteni.
- A jelen garanciális feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, illetve a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
Tudnivalók
BEJELENTKEZÉS, KIJELENTKEZÉS, REGISZTRÁCIÓ
A vásárláshoz nem szükséges a regisztráció, azonban megrendelésével hozzájárul ahhoz, hogy adatait a Frank Beds Kft. nyilvántartásba vegye és kezelje az 1992. évi LXIII. törvény előírásai szerint, valamint a jövőben termékeivel, akcióival kapcsolatos információkat juttasson el Önnek. Tudomásul veszi, hogy az adatszolgáltatás önkéntes, hozzájárulását önként és határozatlan időre adta azzal, hogy írásban bármikor visszavonhatja.
MEGRENDELÉS:
• Bevásárlókosár: A „Kosár tartalma” gombra kattintva megtekintheti azokat a termékeket amiket meg szeretne rendelni. Ahhoz, hogy a kiválasztott terméket megrendelje, vagy előrendelje, nem kell mást tennie, minthogy a termékek alatt levő menüsorban kiválasztja a megfelelő paramétereket, majd a „Kosárba tesz” ikonra kattint. Ezzel a termék az Ön kosarába kerül. Ezt követően választhat, hogy folytatja a vásárlást és újabb termékeket helyez a kosarába, vagy a már kiválasztott terméket megrendeli és továbblép a fizetéshez. Az oldal bal oldalán levő „Kosár tartalma” feliratra kattintva megtekintheti a kiválasztott termékeket, törölheti azokat a kosárból. Kosarában tetszőleges számú terméket elhelyezhet. A termékek darabszámát úgy módosíthatja, hogy a termék mellett levő beviteli mezőbe beírja a megfelelő darabszámot, majd Frissít Gombra kattintva nyugtázza azt. Ezután az oldal frissül. A megrendelés véglegesítéséhez kattintson a Pénztár ikonra.
• Pénztár: a Pénztár gombra kattintva előbb meg kell adni a szállításhoz szükséges adatokat, elérhetőségeket, majd a „következő” gombra kattintva kiválaszthatja a fizetési módot.
• Rendelés jóváhagyása: A rendelés befejezéséhez kattintson a Rendelés jóváhagyása gombra a lap alján. Az ezt követő 24 órán belül az Ön által megadott e-mail címre küldünk egy megerősítő e-mailt a rendeléséről. Ezzel egyidőben munkatársaink fogadják rendelését és a termékszinten feltüntetett szállítási időn belül házhoz szállítják az Ön által megrendelt terméket-termékeket.
A SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK:
A megrendelt cikkeket elsősorban készpénzes utánvéttel szállítjuk. Az átvételkor kártyás fizetésre nincs lehetőség! A termékek feltüntetett fogyasztói árai nem tartalmazzák a kiszállítás díját. Az adott termékek szállítási költségét mindig megjelenítjük a termék oldalán.
Szállítási költség:
- Ingyenes szállítás Magyarország területén valamennyi ágy és bútor esetén.
- Gyermekmatracok esetén 40.000,- Ft-os összeghatárig 3.000,- Ft a szállítási díj, afelett ingyenes.
Személyes átvételre esztergomi telephelyünkön van lehetőség előre egyeztetett időpontban.
Felhívjuk szíves figyelmét arra, hogy a csomagot kézbesítéskor még a futár jelenlétében szíveskedjék megvizsgálni. Kérjük, sérült csomagolású szállítmányt ne vegyen át! Az esetlegesen hibás terméket, természetesen kicseréljük, gond esetén kérjük, szíveskedjenek tájékoztatni minket telefonon, vagy e-mailben, hogy munkatársaink minél hamarabb megoldást találjanak a felmerült problémára.
Az egyes termék adatlapokon megjelölt szállítási határidővel (10 munkanap, 25 munkanap, 10-12 hét) vállaljuk a termékek kiszállítását, bár minden erőnkkel arra törekszünk, hogy megrendelését a lehető leggyorsabban teljesítsük. Amennyiben a megrendelt cikk ára a megrendelést követően esetleg megváltozik, ez a korábbi megrendeléseket nem érinti!
Kérjük, hogy az adatainál a telefonszámát is adja meg, hogy ha kézbesítés közben bármilyen probléma felmerülne, a futár felvehesse Önnel a kapcsolatot.
FIZETÉS
A megrendelt termékek árát és az esetleges szállítási költséget elsődlegesen utólag, az átvételkor kell a futárnak kifizetnie. A fizetés készpénzben történik, utánvéttel. Utalvánnyal vagy bankkártyával történő fizetésre nincs lehetőség. Előzetes egyeztetés alapján átutalással történő fizetés is kérhető. Az erre vonatkozó igényét külön jelezze ügyfélszolgálatunknak.
TERMÉKGARANCIA
A megrendelt termékekre a Ptk. 305. § szabályai szerint szavatosságot vállalunk. Hibás teljesítés esetén kifogásáról a hiba felfedezését követő lehető legrövidebb időn belül írásban tájékoztasson bennünket. Hibás teljesítés esetén a megrendelését a Ptk. 306. §-ban meghatározott szavatossági sorrend szerint: - elsősorban kicseréljük - ha a cserére nincs módunk, úgy választása szerint árengedményt adunk, vagy a megrendeléstől elállhat, és kérheti a megrendelt termékért kifizetett összeg visszatérítését. A szállítási költséget nem áll módunkban visszafizetni. Hibás teljesítés esetén a szavatossági jogok érvényesítésével kapcsolatos költségek (kicserélés esetén a visszaküldés költsége)a Frank Beds Kft.-t terhelik.
GARANCIA ÁLTALÁNOS TÁJÉKOZTATÓ
Az átvételt követően a kartoncsomagolás kibontásakor kérjük az elemek alapos átvizsgálását, az esetlegesen sérült elemek haladéktalan bejelentését (fényképfelvétellel igazolva) a forgalmazó felé, hogy a garanciális csere még az összeszerelés előtt végrehajtható legyen!
Az ágyat rendeltetésének megfelelően kell használni.
Az ágy gyermekek számára készült alvás céljából.
Az ágyat tilos kitenni hőingadozásnak, kültéren használni, tárolni.
A szerelőkészlet és a szerelési útmutató az ágy tartozéka.
Az ágyat a szerelési útmutatóban foglaltaknak megfelelően, az ábrák alapján értelemszerűen kell összeszerelni.
GARANCIA:
Termékre a vásárlástól számított 12 havi időtartamra biztosítunk garanciát a vásárlást igazoló számla ellenében.
A garancia nem terjed ki:
- a termék helytelen használatából és nem megfelelő összerakásából adódóan keletkezett károkra,
- a termék rendeltetésszerű használata során előforduló természetes kopására, elhasználódására,
- a termék használata során keletkezett sérülésekre,
- a fa természetes elszíneződésére.
Társaságunk fenntartja magának a jogot, hogy ne fogadja el a panaszt, ha úgy találja, hogy:
- a termék nincs megfelelően összeszerelve,
- a terméken az összeszerelési útmutatóban nem szereplő bármilyen változtatást végeztek el,
- a terméket nem megfelelő módon használták és emiatt károsodást szenvedett.
A garanciális elemcserékre, pótlásokra a forgalmazó 15 munkanapon belül vállal kötelezettséget, attól az időponttól kezdve, hogy a csere vagy a pótlás iránti igényt a Fogyasztó írásban bejelenti a forgalmazó felé. Rendkívüli esetekben (a cseréhez pótláshoz szükséges anyagok hiánya, gazdasági probléma, stb.) a csereidőszak meghosszabbítható 30 munkanapra.
A hibás áru visszaszállításának költségét a Forgalmazó vállalja.
A garanciális panaszokat írásban vagy e-mailben kell eljuttatni a Forgalmazóhoz a hiba leírásával és fényképmelléklettel!
A termék esetleges cseréjéréről vagy a hiba kijavíthatóságáról a gyártó vagy a Forgalmazó dönt.
Fogyasztó köteles az árut átvételkor megvizsgálni. Amennyiben a kartoncsomagoláson sérülést észlel, úgy azt az átvételkor köteles a futárnak jelezni és azt írásban rögzíteni.
A jelen garanciális feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, illetve a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet rendelkezései az irányadóak.
ELÁLLÁSI JOG
1. A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.§-ában foglaltak alapján a Fogyasztót a vásárolt termék átvételének napjától számított 14 napig indoklási kötelezettség nélküli elállási jog illeti meg.
2. Egyes termékek esetén, a fogyasztót nem illeti meg elállási jog a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29. § (1) bek. c) pontja alapján, mely szerint „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak”. Az elállási joggal nem érintett termékek leírásában ez a tény kiemelten feltüntetésre kerül.
3. Az elállási jog gyakorlása írásban érvényes, amelynek közlése történhet postai vagy elektronikus úton a termék pontos megjelölésével.
4. Társaságunk az elállási jog gyakorlásától számított 14 napon belül köteles az elállási joggal érintett termék árát a Fogyasztónak visszafizetni. Társaságunk az esetleges visszafizetéseket átutalással teljesíti az áru visszaérkezését és ellenőrzését követően. Társaságunk a visszafizetést mindaddig visszatarthatja, amíg a Fogyasztó az elállási joggal érintett terméket vissza nem küldte, vagy nem igazolta kétséget kizáróan (csomagszám, fuvarlevélszám, stb.) a termék visszaküldését.
5. A Fogyasztó köteles a termék eredeti csomagolását az elállási jog gyakorlására nyitva álló határidő lejártáig megőrizni és elállási jog gyakorlása esetén az eredeti csomagolásban szétszerelve és biztonságos szállításra alkalmas állapotban visszaküldeni! Amennyiben a termék nincs szállításra alkalmas állapotúra becsomagolva, úgy a terméket a futárunk nem veszi át!
6. Amennyiben a Fogyasztó nem a 4. pontban meghatározott módon küldi vissza a terméket, úgy társaságunk érvényesíteni fogja a szállítás során keletkezett értékcsökkenést a visszatérítendő összeg terhére.
7. A társaságunk által kifogásolt, a termék Fogyasztó általi átvételét követően keletkezett, nem rendeltetésszerű használatból, összeszerelésből eredő hibákat Társaságunk fényképfelvételekkel köteles igazolni Vásárló felé az értékcsökkenés megállapítása végett.
8. A visszaszállíttatás költségét a Forgalmazó vállalja.
9. Társaságunk valamennyi elérhetősége megtalálható a termékhez mellékelt számlán.
10. Fogyasztónak minősül a Ptk. 8:1.§ (1) bek. 3. pontja alapján a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. Ennek alapján tehát a vállalkozások, vállalkozók nem minősülnek fogyasztóknak, az elállási jog rájuk nem terjed ki!
11. A jelen tájékoztatóban nem rendezett kérdésekben a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet rendelkezései az irányadóak.
Kívánjuk, hogy bútora minél több örömöt szerezzen Önnek és Gyermekeinek!